Fall Guys: Ultimate Knockout wyszła na początku tego miesiąca i już zdobyła ogromną popularność na całym świecie, a niektórzy gracze bez ogródek nazywają ją ,,grą lata 2020’’. Nic więc raczej dziwnego, że największe firmy oraz marki zainteresowały się obecnym trendem na kolorowe fasolki i chcą aby ich wizerunek znalazł się w grze jako skórki, by mogły dzięki temu promować się wśród licznej społeczności gry.

W związku z tak dużym zainteresowaniem tematem, deweloperzy Fall Guys postanowili wykorzystać tą sytuację i zrobić coś dobrego. Ekipa studia Mediatonic stworzyła akcję charytatywną, która polega na tym, że skórkę do gry dostanie ta firma, która zaproponuje największą kwotę. Wszystkie pieniądze z akcji zostaną przeznaczone na rzecz organizacji Special Effect, która pomaga osobom niepełnosprawnym czerpać radość z grania w gry. Więcej o tym w jaki sposób tego dokonują znajdziecie pod tym linkiem.



Akcję rozpoczęli deweloperzy gry Warframe, proponując 20 tysięcy dolarów. Następnie do licytacji dołączyła się firma G2 Esports przebijając poprzedną kwotę o ponad 100 tysięcy dolarów:



Nie wiadomo do kiedy potrwa cała akcja charytatywna. Miejmy nadzieje, że zaowocuje to wielką kwotą zwycięzcy wpłaconą na szczytny cel, a przy okazji kolejnym dobrym skinem w grze Fall Guys.


źródło: twitter
grafika: youtube