Anthem to najświeższa gra legendarnego studia BioWare, która delikatnie mówiąc — nie spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony graczy i krytyków. Produkcja miała wiele problemów, przez które obecnie jest przeprojektywana. Jednak w pierwszej połowie tego roku dowiedzieliśmy się, że nie ma co liczyć na rychłą premierę tzw. Anthem 2.0.




Od tamtej wiadomość minęło już kilka miesięcy i twórcy zdecydowali się ujawnić pierwsze zmiany, jakie zostaną wprowadzone w projekcie. Pierwsze duże zmiany dotyczą modyfikacji i rozwoju naszych postaci. 



Gracze otrzymają możliwość zmiany wyposażenia w dowolnym momencie rozgrywki, a umiejętności będziemy odblokowywać za pomocą punktów zdobywanych podczas starć z przeciwnikiem.




Na tworzenie modyfikacji i artefaktów przeznaczono 11 slotów w ekwipunku. To gracze zdecydują, jaki styl rozgrywki obiorą, a zdolności klas będą podzielone na pasywne wzmocnienia, zmieniające działanie ataków i dające boosta do statystyk.




Co ważne, każdy javelin otrzyma nie tylko własne drzewko rozwoju, ale i artefakty, które są unikalnymi ulepszeniami dla danego typu pancerza. Dla przykładu, Łowca otrzyma ulepszoną wyrzutnię rakiet.