Niedawno zakończyła się konferencja CD Projekt, na której Adam Kiciński przedstawił najnowszą strategię spółki, która została streszczona w trzech podpunktach.

Po pierwsze: tworzyć rewolucyjne gry RPG trafiające do serc ludzi na całym świecie.  Po drugie: zaliczać się do trójki najbardziej uznanych producentów.  Po trzecie: zapewnić naszym markom trwałe miejsce w globalnej popkulturze.

Adam Kiciński zdradził, że od 2022 r. firma zamierza tworzyć kilka projektów AAA, Mają to być gry RPG z elementami międzygatunkowymi tworzone z myślą o module single-player, lecz zawierające elementy gry online. Z tego powodu ogłoszono zakup studia Digital Scopes, które miało swą siedzibę w Vancouver, a teraz będzie nosić nazwę CD Projekt RED Vancouver.




Ponadto firma chce rozbudowywać swoje marki poprzez obecność na rynku gier mobilnych, produkcji telewizyjnych, muzycznych, a także książek, komiksów i płyt muzycznych. Będzie to możliwe dzięki współpracy z innymi markami. 




Jednak najważniejsze dla grasczy jest potwierdzenie, że w planach firmy na najbliższe miesiące są:

  • Darmowe DLC, łatki do Cyberpunka 2077 i nextgenowa wersja gry
  • Gra Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji na PlayStation 5 i Xbox Series X|S (premiera w drugiej połowie roku)
  • Gra mobilna The Witcher: Monster Hunter
  • Rozwój Gwinta: Wiedźmińskiej Gry Karcianej

Z pełnym zapisem transmisji możecie się zapoznać, oglądając poniższy materiał.