Century: Age of Ashes to nadchodząca gra free to play, która pozwala graczom wcielić się w legendarnych smoczych jeźdźców, którzy władają niebem w tej rywalizacyjnej strzelance drużynowej free to play, gdzie umiejętności są jedyną rzeczą, która oddziela zwycięzców od poległych.

Niedawno część graczy mogło wziąć udział w zamknię tych testach. Te okazały się sukcesem i już w dniach 12-21 marca odbędą się kolejne, które zostaną wzbogacone o nowe tryby gry, oraz matchmaking, ulepszone sterowanie i system swobodnego latania, co umożliwi nowym graczom szlifowanie umiejętności poprzez pojedynki z komputerem.



Co istotne, postęp z pierwszych testów nie zostanie przeniesiony, ale z kolei progres uzyskany w drugiej fazie będzie dostępny podczas Wczesnego Dostępu, którego premiera została zaplanowana na pierwszy tydzień kwietnia.

Druga zamknięta beta gry Century: Age of Ashes wystartuje z następującymi zmianami i usprawnieniami.

Matchmaking & tryby gry:

  • Dodanie systemu MMR do kolejki, który poprawia balans w meczu i umieszcza graczy na tym samym poziomie, w tych samych grach
  • Tryb ROOKIE będzie dostępny tylko do poziomu 10
  • Dodanie trybu SKIRMISH: BO5, tryb 3v3, który zastępuje tryb ROOKIE dla graczy z poziomem 10 i wyższym. Pełne sterowanie będzie dostępne na początku pierwszej rundy.
  • Dostęp do trybu FREE FLIGHT. Będziesz mógł zapoznać się ze sterowaniem Smoka i zagrać przeciwko wrogiemu botowi.

Gates of Fire:

  • Zmiana liczby rund na maksymalnie 3 + dodatkowa czwarta runda w przypadku remisu, aby uniknąć błędu związanego z losowaniem XP
  • Rewizja systemu dźwięku, która uczyni tryb gry jeszcze bardziej epickim
  • Poprawienie balansu poprzez dodanie więcej miejsc pojawiania się flagi
  • Ogólne usprawnienia UI/FX dla lepszego objaśnienia celów

Inne usprawnienia:

  • Dodanie systemu kar dla graczy, którzy opuszczają rundy przed czasem
  • Otwarcie sklepu! Gracz będzie mógł wydawać zarobioną walutę, ale nie będzie mógł płacić prawdziwymi pieniędzmi
  • Dostęp do tablic wyników
  • Usprawnienie globalnego pingu
  • Poprawienie sterowania mysz/klawiatura
  • Ogólne ulepszenia projektowe dźwięku, poprawiające sygnalizację trafienia wroga
  • Zrównoważenie systemu postępów.