W ostatnim czasie CD Projekt RED nie ma łatwego życia, bo oprócz otrzymywania kolejnych pozwów zbiorowych firmą zainteresował się UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Jednocześnie rzeczniczka prasowa, Małgorzata Cieloch w wywiadzie dla Polygamia.pl przyznaje, że to jest to pierwszy przypadek związany z branżą gier wideo.

Monitorujemy rynek i relacje konsumentów. Skarg do tej pory nie mieliśmy, pierwsze pojawiły się 11 stycznia po doniesieniach medialnych. Występujemy właśnie do spółki CD Projekt o wyjaśnienia problemów z grą Cyberpunk 2077 i działań przez nią podjętych. Sprawdzimy, jak producent pracuje nad wprowadzaniem poprawek czy rozwiązaniem trudności uniemożliwiających grę na różnych konsolach, ale także jak zamierza działać w stosunku do osób, które złożyły reklamacje i są niezadowolone z zakupu w związku z brakiem możliwości odtworzenia gry na posiadanym sprzęcie mimo wcześniejszych zapewnień producenta.

Krótko po premierze, CD Projekt RED dostarczyć w styczniu i w lutym dwie duże aktualizacje, które mają wyeliminować większość błędów. W najnowszym wywiadzie dla PAP Biznes, prezes Adam Kiciński potwierdził, że prace trwają i już wkrótce powinniśmy otrzymać szczegółowy spis poprawek i wyznał, że firma pracuje z przedstawicielami Sony Interactive Entertainment nad tym, aby Cyberpunk 2077 w wersji na PlayStation 4 był znów dostępny w sklepie PlayStation Store, lecz nie wiadomo kiedy to się stanie.


Pracujemy nad patchami zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami i podtrzymujemy plan wypuszczenia łatek w styczniu i lutym. Na ten moment nie chcemy zdradzać dokładnej zawartości styczniowego patcha, natomiast aktualizacje, które udostępnimy, obejmą wszystkie platformy.

Prace nad błędami, które zgłaszają gracze potwierdza także główny scenarzysta zadań, Paweł Sasko.

Chcę, żebyście wiedzieli, że was słyszymy, o czym świadczą dotychczasowe aktualizacje. Pamiętajcie jednak, że nie wszystko da się naprawić natychmiast.