Cyberpunk 2077 jest pełen błędów
Gracze, którzy przez pomyłkę dostali grę przedpremierowo zgłaszają błędy w produkcji.
Niektórzy szczęśli posiadacze edycji kolekcjonerskich gry Cyberpunk 2077, przez pomyłke otrzymali tytuł przed premierą. Firma CD Projekt Red musiała szybko reagować i w oficjalnym oświadczeniu poprosiła o niepublikowanie do 9 grudnia żadnych materiałów z produkcji.
Za pośrednictwem serwisu Reddit zamieszczono post jednego z niezadowolonych graczy, który informuje o słabym stanie techniczyn najnowszej gry polaków. W swoim wpisie zwraca uwagę na takie rzeczy, że Cyberpunk to ogromna produkcja. Tytuł gry, zobaczył dopiero po 6 godzinach gry.
Użytkownik ogrywał tytuł na Xbox Series X, Cyberpunk 2077 nie posiada limitu klatek przez co tytuł jest w stanie działać w 60 klatkach na sekundę, jednak podczas samej rozgrywki zdarzają się ogromne spadki płynności.
Do problemów gry twórców wiedźmina można zaliczyć również: nie uruchamiające się animacje i dialogi, obiekty przenikają przez siebie, pojazdy i postaci niezależne potrafią pojawiać się i znikać na naszych oczach a kontroler czasami przestawał wykonywać polecenia gracza i postać zastygała na kilka sekund.
Dodatkowo po ulicach ma chodzić masa tych samych postaci psując imersje eksplorowania żywego miasta.
Nie da się ukryć, że większość problemów dotyczy gry przed premierą i zapewne dzięki łatce dnia pierwszego większość tego typu problemów zostanie całkowicie wyeliminowane.
Planowana data premiery tytułu to 10 grudnia 2020 roku na takich platformach jak: PC, Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X/S.