Dla Electronic Arts, seria gier piłkarskich FIFA to prawdziwa żyła złota. Aktualnie kolejne odsłony sprzedały się w łącznej liczbie 325 milionów egzemplarzy na całym

Dlatego nic dziwnego, że firma przedłużyła swoją współpracę z UEFA zapoczątkowaną przy okazji FIFY 19, na mocy której kolejne odsłony będą miały nie tylko wyłączność na możliwość rozegrania Ligi Mistrzów, ale także europejską odnogę, czyli Ligę Europy.




Electronic Arts ogłosiło także, że już 17 marca FIFA 21 będzie dostępna na Google Stadii, a z kolei na PC powróci darmowa wersja gry FIFA Online 4 i będzie ona dostępna dla 15 krajów, w tym Polski. Oprócz tego EA pracuje nad sześcioma mobilnymi wersjami swojej piłkarskiej marki. Wiceprezes marki EA Sports, DJ Jackson tłumaczy, że mają to być nie tylko symulatory piłki nożnej, ale także gry zręcznościowe, które zaoferują nowe sposoby gry dla każdego.

Naszą wizją jest stworzenie najbardziej autentycznego, przyjemnego i towarzyskiego doświadczenia piłki nożnej poprzez udostępnienie naszych gier na większej liczbie urządzeń, w większej liczbie krajów i wśród większej rzeszy fanów na całym świecie. EA SPORTS nieustannie przekształca sposób, w jaki fani konsumują sport, zmieniając piłkę nożną z pasywnego i zaplanowanego zawczasu doświadczenia w interaktywne, dostępne w każdej chwili przeżycie. Jest to gra całego świata, a w EA SPORTS robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jeszcze bardziej połączyć graczy, sportowców, kluby i ligi, aby rozwijać miłość do piłki nożnej w każdym zakątku na Ziemi