Gamedec to cyberpunkowe RPG stworzona przez polskie studio Anshar Studios (odpowiedzialne między innymi za takie gry jak Detached). Historia gry oparta jest na książkach Marcina Przybyłka o tej samej nazwie. W produkcji wcielamy się w detektywa, który zajmuje się przestępstwami popełnianymi w światach wirtualnych.



Pierwotnie gra miała wyjść jeszcze w tym roku, jednak deweloperzy zadecydowali o jej przesunięciu na rok 2021. Niestety dokładnej daty nie podano. Poinformowali o tym na oficjalnym koncie produkcji w serwisie Twitter.


W poście twórcy przyznają, że po przeanalizowaniu feedbacku od graczy po testach Gamedec, stwierdzili, że mają jeszcze wiele do zrobienia zanim będą mogli oficjalnie wydać grę. Zaznaczają również, że pośpiech nie jest w ich stylu i otwarcie mówią, że potrzebują więcej czasu, aby uniknąć tak zwanego crunchu.

Obiecujemy wykorzystać w pełni czas, o który prosimy. Wciąż naprawiamy dialogi zanim wyślemy je do tłumaczenia. Większość lokacji w Gamedec jest skończona, ale wciąż powtarzamy wiele elementów metascenariusza i udoskonalamy narrację. Jest także okienko na wkład graczy – obiecaliśmy miejsce na zasoby stworzone przez społeczność, które znajdą się w finalnej wersji gry (grafitti, nagrania głosowe, nazwy NPC’ów oraz kompanów) i wciąż nad tym pracujemy. Chcielibyśmy także poinformować wszystkich, że dodatkowe światy z „SEVEN: The long days gone” oraz „Cthulhu”, które były odblokowane podczas Kickstartera, będą dostępne po starcie gry jako darmowe dla wszystkich DLC.