Bez wątpienia Ghost of Tsushima jest wielkim hitem sprzedażowym. Twórcy nie zamierzają porzucić swojej produkcji, dlatego postanowili zaktualizować swoje dzieło. Studio udostępniło dzisiaj łatkę o numerze 1.05. Najważniejszą zmianą jest dodanie nowych ustawień poziomu trudności. Od dzisiaj w głównym menu gry lub na początku przygody będzie można dostosować tempo rozgrywki. Zaoferowano graczom dwa, zupełnie nowe ustawienia:

Zabójczy — W tym trybie, protagonista zadaje większe obrażenia wrogom, ale również jest bardziej podatny na obrażenia. Przeciwnicy są agresywniejsi, atakują dużo szybciej i dużo lepiej. Walka staje się bardziej realistyczna. Został skrócony przedział czasu, w którym można wykonać skuteczny unik lub sparować cios. Ponadto, oponenci są w stanie wykryć skradającego się bohatera dużo szybciej niż do tej pory.

Niższa intensywność — Ataki wrogów są wolniejsze i dużo rzadziej używają kombinacji uderzeń. Został wydłużony margines na unik lub sparowanie uderzenia. W tym trybie możliwe jest również zablokowanie prawie wszystkich ciosów. Przeciwnicy nie są w stanie tak łatwo wykryć skradającej się postaci. Oprócz tego, oponenci nie zaatakują, jeżeli bohater zacznie się leczyć.


Źródło: Sklep PlayStation


Oprócz zmian w poziomie trudności, studio Sucker Punch zadbało również o to, aby ułatwić odbiór gry:

- W ustawieniach jest możliwość zmienić rozmiar tekstu, jak i elementów interfejsu o 150%,

- Dodano opcję wyłączenia imienia rozmówcy przy aktywowanych napisach kinowych,

- Umożliwiono zmianę koloru czcionki na czerwony, zielony, niebieski lub żółty,

- Ponadto naprawiono wiele pomniejszych błędów. 


Źródło: Sucker Punch, Sony, Sklep PlayStation