Ghost of Tsushima — zmiany z aktualizacją 1.05
Do Ghost of Tsushima zostanie udostępniona aktualizacja, która wprowadza nowe poziomy trudności. Oprócz najważniejszej zmiany poprawiono także rozmiaru i koloru czcionki.
Bez wątpienia Ghost of Tsushima jest wielkim hitem sprzedażowym. Twórcy nie zamierzają porzucić swojej produkcji, dlatego postanowili zaktualizować swoje dzieło. Studio udostępniło dzisiaj łatkę o numerze 1.05. Najważniejszą zmianą jest dodanie nowych ustawień poziomu trudności. Od dzisiaj w głównym menu gry lub na początku przygody będzie można dostosować tempo rozgrywki. Zaoferowano graczom dwa, zupełnie nowe ustawienia:
Zabójczy — W tym trybie, protagonista zadaje większe obrażenia wrogom, ale również jest bardziej podatny na obrażenia. Przeciwnicy są agresywniejsi, atakują dużo szybciej i dużo lepiej. Walka staje się bardziej realistyczna. Został skrócony przedział czasu, w którym można wykonać skuteczny unik lub sparować cios. Ponadto, oponenci są w stanie wykryć skradającego się bohatera dużo szybciej niż do tej pory.
Niższa intensywność — Ataki wrogów są wolniejsze i dużo rzadziej używają kombinacji uderzeń. Został wydłużony margines na unik lub sparowanie uderzenia. W tym trybie możliwe jest również zablokowanie prawie wszystkich ciosów. Przeciwnicy nie są w stanie tak łatwo wykryć skradającej się postaci. Oprócz tego, oponenci nie zaatakują, jeżeli bohater zacznie się leczyć.
Źródło: Sklep PlayStation
Oprócz zmian w poziomie trudności, studio Sucker Punch zadbało również o to, aby ułatwić odbiór gry:
- W ustawieniach jest możliwość zmienić rozmiar tekstu, jak i elementów interfejsu o 150%,
- Dodano opcję wyłączenia imienia rozmówcy przy aktywowanych napisach kinowych,
- Umożliwiono zmianę koloru czcionki na czerwony, zielony, niebieski lub żółty,
- Ponadto naprawiono wiele pomniejszych błędów.
Źródło: Sucker Punch, Sony, Sklep PlayStation