PlayStation Polska kolejny raz udowadnia, że potrafi promować swoje gry. Polski oddział marki udostępnił w serwisie YouTube zabawny przewodnik po świecie Ghost of Tsushima. Twórcy filmu postanowili przedstawić tylko takie treści, które nie są nudne. Na materiale wideo nie brakuje ciekawych scen i interesującej muzyki. To nie pierwsza taka akcja promocyjna. Jeszcze niedawno Krystyna Czubówna użyczyła swojego głosu w podobnym przewodniku po grze Horizon: Zero Dawn, a prezenter telewizyjny Tomasz Zubilewicz przedstawił pogodę w Death Stranding. Firma postanowiła, że teraz to Jarosław Juszkiewicz oprowadzi użytkowników po malowniczej wyspie Tsushima.





Dziennikarz Polskiego Radia Katowice ma pierwszą taką okazję, aby wnieść swój wkład w świat gier wideo. Głos aktora mogą kojarzyć wszyscy, którzy korzystali z nawigacji dostępnej w Mapach Google, ponieważ lektor pracował przy projekcie aż 13 lat. Jakiś czas temu poinformowano również, że firma Google planowała zastąpić Jarosława Juszkiewicza głosem komputerowego asystenta. Cała akcja spotkała się ze zdecydowanym protestem społeczności.

Trzeba przyznać, że wykorzystanie dziennikarza w takiej akcji marketingowej jest bardzo ciekawym pomysłem. Tytuł filmu zdradza również, że jest to pierwsza część, więc można spodziewać się kolejnej odsłony przewodnika. 

Źródło: Sony, YouTube