Hitman 3 to zwieńczenie trylogii World of Assassination, jaką są określane najnowsze gry z Agentem 47 w roli głównej. Wiadomo że w najbliższym czasie nie powinniśmy się spodziewać kontynuacji tej serii, ponieważ IO Interactive obecnie pracuje nad nową produkcją z Jamesem Bondem. 

Jednak fani mistrza cichych zabójstw nie powinni się na razie tym przejmować, gdyż studio zapowiedziało, że planuje ulepszać swoje dzieło jeszcze przez jakiś czas. Pierwszym istotnym ulepszeniem będzie implementacja raytracingu, która najpierw trafi na konsole Xbox Series X|S.

To wspaniale, że GPU z serii Xbox Series X / S obsługuje sprzętowo ray tracing. Zaczęliśmy już pracować nad technologią RT dla renderera w naszym silniku Glacier, a gdy zostanie ona uznana za gotową to na pewno oddamy ją do dyspozycji właścicieli tych konsol.



Hitman 3 jest grą międzygeneracyjną, do tego możliwość zaimportowania progresu i misji z poprzednich odsłon, która spowodowała przeciążenie serwerów w dniu premiery świadczy o tym, że jest to kolejny sezon produkcji wydanej w 2016 r. Jednak ostatnie testy Digital Foundry dowodzą, że mimo to, oprawa graficzna tytułu wciąż jest w stanie cieszyć oko graczy.



Warto też zauważyć, że chociaż Hitman 3 jest utrzymany w znacznie bardziej mroczniejszej stylistyce, twórcy pozwolili sobie na umieszczenie pewnego easter egga nawiązującego do popularnej gry z 2019 r. czyli Untitled Goose Game.