Firma iiyama ze względu na zbliżającą się premierę Iron Harvest, została jedynym w Polsce partnerem technologicznym produkcji. Jest to wiodący producent monitorów na skalę światową. Dzięki nawiązaniu partnerstwa między dwoma firmami – Koch Media oraz tą już wspomnianą, gracze dostali parę atrakcyjnych akcji.

Dwa dni temu ruszył konkurs, polegający na zaprojektowaniu, za pomocą specjalnej aplikacji, własnego designu monitora. Warunkiem jest, aby wzór związany był z grą Iron Harvest. Każdy może zgłosić maksymalnie 4 projekty. Umiejętności graficzne nie są obowiązkowe, a co za tym idzie – każdy może wygrać. Nagrodami głównymi są: gamingowy monitor G-Master GB2760QSU Red Eagle oklejony na wzór zwycięskiego projektu, gra Iron Harvest, kolekcjonerska figurka, koszulka oraz płyta ze ścieżką dźwiękową z produkcji. Pozostaną również nagrody pocieszenia, których łącznie jest aż 50. Konkurs potrwa do 11 października tego roku.



Na dodatek, jeśli ktoś zakupi między 1, a 30 września monitor firmy iiyama G-Master z serii Red Eagle, Silver Crow lub Gold Phoenix, grę Iron Harvest dostanie całkowicie za darmo.

Iron Harvest to gra z gatunku RTS (strategiczna gra czasu rzeczywistego) osadzona w alternatywnej rzeczywistości 1920+, tuż po zakończeniu Wielkiej Wojny. Akcja osadzona jest w Europie, która dochodzi do siebie po bitwach. Miasta są odbudowywane, a na terenach wiejskich rozpoczyna się epoka żelaznych żniw, podczas których rolnicy znajdują części robotów walczących w czasie wojny. Nadciąga jednak nowe zagrożenie – ukryte siły próbują zdestabilizować państwa, aby ponownie doprowadzić do wojny i ostatecznie przejąć władzę nad Europą.