W opublikowanej dziś rozgrywce towarzyszyć nam będzie komentarz dyrektora artystycznego Gavina Moore. Podczas materiału filmowego możemy zobaczyć nowy kreator postaci dostosowany do realiów dzisiejszych gier. Głównym hubem w grze Demon’s Souls będzie Nexus, za którego pośrednictwem będziemy przemieszczać się do pięciu archipelagów w grze. W materiale filmowym zobaczymy fragment pierwszego archipelagu, gdzie wylądujemy pod bramami Pałacu Boletarian.




Dyrektor artystyczny na starcie zaznacza fakt, że nawet pierwsi przeciwnicy mogą Stanowić dla nas zagrożenie. Wspomina on również o tym, że wrogowie zachowują się tak samo, jak gracze zapamiętali ich w oryginalnej grze z Playstation 3. Animacje zostały przemodelowane tak, aby rytm walki nie został zmieniony w 60 klatkach, należy pamiętać, że gra na konsoli Playstation 3 działała w 30 FPS. Twórcy Remake’u użyli oryginalnego kodu źródłowego gry, dzięki czemu gra w fundamentach pozostała taka sama.




Gavin Moore w materiale z rozgrywki wspomina, że dodali nowe efekty dźwiękowe wykorzystujące technologię Tempest 3D AudioTech na Playstation 5. Dzięki czemu usłyszymy np. skradających się za plecami imperialnych szpiegów chcących nas zaatakować od tylu w Pałacu Boletarian. Zapewniając nas, że będziemy mogli doświadczyć niesamowitych efektów audiowizualnych podczas gry.




Istotną informacją jest wykorzystanie technologii spustów haptycznych w kontrolerach Dual Sense, dzięki czemu walka stanie się ostrzejsza i mroczniejsza. Dając nam poczucie uderzenia stali o stal, kulę ognia trzymaną w dłoni, albo opór, jaki stawia naciągana cięciwa łuku. Zaprezentowana rozgrywka w tym dwunastominutowym filmie zadowoli fanów serii, a może nawet zainteresuje nowych graczy, aby spróbowali swoich sił w tym kultowym już tytule.