Deweloperzy ze Studia Hello Games poinformowali, że ich produkcja z 2016 roku trafi na konsole nowej generacji – PlayStation, Xbox Series S oraz Xbox Series S. Wraz z wejściem na nowe urządzenia, zostanie udostępniona na nich nowa aktualizacja 3.10, która doda wiele nowości do gry. Będzie ona dostępna również dla graczy na komputerach stacjonarnych.



Aktualizacja wprowadzi przede wszystkim rozgrywkę w rozdzielczości 4K 60 FPS (PC, PS5, XSX), a dla tańszej wersji konsoli Microsoft Xbox Series S pojawi się opcja do wyboru 4K 30 FPS lub 60 FPS w niższej rozdzielczości. Oprócz tego poprawiona zostanie grafika – obiekty i cienie renderować się będą w wyższej rozdzielczości teksturach, a modele będą miały więcej detali.

Dodatkowo, gra zapewni crossplay między urządzeniami oraz rozgrywkę online nawet do 32 graczy. Gra będzie się również ładować o wiele szybciej niż dotychczas.

No Man’s Sky na PlayStation 5 będzie wykorzystywać system haptyczny kontrolera DualSense oraz dźwięk 3D Tempest.



Gracze, którzy posiadają grę na poprzednich wersjach konsol nie będą musieli dopłacać, ani kupować gry drugi raz, kiedy przejdą na nową generację. Dokładnej daty debiutu gry na tych konsolach na razie nie znamy, ale możliwe, że stanie się to od razu po ich premierach. Więcej informacji o aktualizacji znajdziecie na tej stronie.