Lady Dimitrescu to postać z nadchodzącego Resident Evil Village, której nie trzeba już przedstawiać żadnemu fanowi gier wideo. Mierząca 2,9 metra wysokości wampirzyca zdobyła zainteresowanie nie tylko wielbicieli marki, dlatego deweloperzy chętnie dzielą się kolejnymi informacjami na jej temat.




Dyrektor artystyczny gry, Tomonori Takano w wywiadzie z IGN wyznał, że od pierwszej chwili wiedział, że motywem przewodnim Resident Evil Village będą wampiry, lecz nie chciał powielać znanych już wizerunków tych stworzeń i tak naprawdę cały pomysł na grę powstał dzięki Lady Dimitrescu.

Pierwszą grafiką koncepcyjną, którą narysowałem, była scena w przyczepie, w której Lady Dimitrescu schodzi na dół, by przejść przez drzwi. Od tego momentu wiedziałem, że muszę zrobić tę scenę

I jak widać był to strzał w dziesiątkę, bo chociaż deweloper spodziewał się pozytywnej reakcji, jak sam twierdzi, nie przypuszczał, że wykreowana przez niego postać stanie się obiektem pożądania.

Nie sądzę, aby ktokolwiek z zespołu mógł przewidzieć, jak cudownie fani zareagują na Lady Dimitrescu. Osobiście szczególnie uderzyły mnie komentarze typu - Chcę być przez nią ścigany.

Artysta wyznał także, że podczas tworzenia bohaterki inspirował się zarówno postaciami prawdziwymi, jak i pochodzącymi z japońskich wierzeń, a także całkowicie fikcyjnymi.

Pisząc wprost — Takano zainspirował się seryjną morderczynią Elżbietą Batory, bohaterką z Rodziny Addamsów Morticią Addams oraz postacią z miejskich legend Hasshaku-sama.

To właśnie ta ostatnia stanowi prawdopodobnie największą inspirację dla wampirzycy, gdyż Hasshaku-sama podobnie jak Alcina Dimitrescu ma mierzyć ponad dwa metry i nosić duży biały kapelusz.




Z racji tego, że mityczna postać jest uwięzioną zjawą, to co dziesięć lat zwabia wybranych przez siebie młodych mężczyzn i dzieci naśladując głosy członków rodzin do nawiedzonej przez siebie osady, aby ich zabić. Poniżej możecie zapoznać się z oryginalną creepypastą.