Rockstar Games to studio, które nie trzeba nikomu przedstawiać. Mimo iż od blisko 10 lat studio skupia się przede wszystkim na rozwoju GTA Online to firma nie zapomina o tym, aby tworzyć historie dla jednego gracza, czego najświeższym przykładem jest wydane w 2018 r. Red Dead Redemption 2.

Dlatego podczas ostatniego spotkania z inwestorami, prezes Take Two Interactive, Strauss Zelnick wyjawił, czego gracze powinni oczekiwać od Rockstar Games. 

Ludzie z Rockstar Games stworzyli potężne doświadczenie dla pojedynczego gracza i doświadczenie oparte na historii. Rockstar zawsze był znany z wielkich historii i wspaniałych doświadczeń dla jednego gracza, a następnie opracowali dodatkowy, ogromny multiplayer w ciągu ostatnich lat.

Warto zauważyć, że ostatnia odsłona cyklu nie otrzymała żadnych dodatków fabularnych. Jednak z drugiej strony najnowszy dodatek do GTA OnlineThe Cayo Perico Heist pozwala wziąć udział w napadach bez konieczności współpracy z innymi graczami.

Rockstar jest w stanie robić te dwa projekty naraz. Pamiętam, jak kilka lat temu nasi konkurenci uważali, że nie ma sensu tworzyć przygody dla jednego gracza, bo najważniejszy jest multiplayer. Wówczas publicznie ogłosiłem, że nie wierzymy w to.