Do Rainbow Six Siege nadciągają spore zmiany. Część z nich jak np. zaimplementowaną technologię zmniejszająca opóźnienie w celowaniu NVIDIA Reflex czy nową operację Crimson Heist, gracze mogą już teraz sprawdzać na Technicznym Serwerze Testowym.

Jednak wiele ulepszeń, jak np. wsparcie dla rozgrywki międzyplatformowej wciąż jest na stole kreślarskim Ubisoftu.

Chociaż jak sami twórcy mówią - jest za wcześnie by mówić o konkretach, jak np. data premiery crossplaya. Dyrektor generalny gry, Jean-Baptiste Halle zdecydował się przedstawić swoje zdanie na temat tej funkcji.

Myślę, że jeśli chodzi o konsole, byłoby wspaniale, gdyby PlayStation i Xbox mogły grać razem

Jednocześnie Halle przyznał, że ma pewne obawy względem rozgrywki pomiędzy pecetowcami a posiadaczami konsol. Już teraz gracze mogą przenieść swoją progresję z PS4/XONE na PS5/XSX|S.

Jednak głównym problemem jest przewaga, jaką maja gracze korzystający z klawiatury i myszki, które można podpiąć także pod konsole. A trzeba zauważyć, że w odróżnieniu od konkurencji, Rainbow Six Siege nie posiada wspomaganego celowania. Twórcy mają tego świadomość, dlatego jak sam Jean-Baptiste Halle mówi:

Jest jeszcze za wcześnie, abyśmy mogli się porozumieć w tym aspekcie.