Halo Infinite, czyli najnowsza część cyklu zadebiutuje dopiero w następnym roku, na komputerach osobistych i konsoli Xbox. Tymczasem, Microsoft właśnie poinformował o rozpoczęciu kampanii marketingowej z firmą Monster Energy, produkującą jedne z najpopularniejszych napojów energetycznych.

Limitowana seria puszek zawierających ekskluzywne bonusy w grze będzie dostępna na półkach sklepów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Meksyku oraz Europie.




Specjalne kody znajdujące się na puszkach z napojem umożliwią podwojenie zdobywanych punktów doświadczenia w trybie sieciowym. Maksymalnie będzie można „wykupić” 60 godzin takiego bonusu. Ponadto będzie można uzyskać także kilka kosmetycznych elementów takich jak banery czy skórki do broni.

Cała akcja promocyjna będzie trwać do 31 grudnia 2020 roku, jednak do tego czasu gra nie zadebiutuje na rynku. Na szczęście, znaleziono pewne rozwiązanie, dzięki któremu zdobyte nagrody nie przepadną.




Wszyscy konsumenci będą musieli na specjalnej witrynie zarejestrować swój paragon. Następnie uzyskają kody, możliwe do aktywacji za pośrednictwem Halo Waypoint. W późniejszym czasie, gdy Halo Infinite zadebiutuje już na rynku, gracze otrzymają wszystkie bonusy.

Dodatkowo, na puszkach limitowanej wersji Monstera znajdzie się również Snapcode, który pozwoli na odblokowanie specjalnych filtrów w aplikacji Snapchat.