Jak informuje Jason Schreier, dziennikarz branżowy, członkowie nowego studia pracując jeszcze w Blizzardzie prosili o pozwolenie na stworzenie strategii czasu rzeczywistego. Podobno zarząd firmy nie chciał zgodzić się na przygotowanie nowej gry, więc deweloperzy po prostu odeszli i założyli nowe studio Frost Giant Studios. 



Jak można przeczytać na stronie nowego studia, zespół weteranów chce zapewnić „kolejną świetną strategię czasu rzeczywistego na PC”, która będzie „epickim opowiedzeniem historii i innowacyjną rozgrywkę kooperacyjną”. Można uwierzyć na słowo, gdyż w ekipie Frost Giant znajdują się takie osobistości jak:

  • Tim Morten (reżyser produkcji i dyrektor generalny) - StarCraft II i Command & Conquer: Generals 2,
  • Tim Campbell (Reżyser & szef studia) - Wasteland 3, główny projektant kampanii Warcraft III: The Frozen Throne,
  • Cara LaForge (Kierownik ds. Operacji biznesowych) - starszy menadżer programu Blizzard Esports, współzałożycielka Day 9 TV,
  • Jesse Brophy (dyrektor artystyczny) - StarCraft II i główny artysta Diablo IV,
  • Ryan Schutter (główny projektant UX) - StarCraft II, twórca GameHeart,
  • Kevin Dong (główny projektant kooperacji) - StarCraft II, menadżer Team Liquid,
  • Joseph Shunk (główny inżynier klienta) - inżynier rozgrywki StarCraft II i Warcraft III: Reforged,
  • Austin Hudelson (główny inżynier serwera) - StarCraft II,
  • Micky Neilson (zewnętrzny scenarzysta) - główny wydawca i starszy pisarz w Blizzard, autor dwóch najlepiej sprzedających się powieści New York Times.


Studio jeszcze nie zapowiedziało swojej pierwszej produkcji, ale możemy mieć pewność, że będzie to tytuł na wysokim poziomie — w końcu zespół składa się z samych zasłużonych deweloperów.