Nawiązując do wypowiedzi z kwietnia, producentka podkreśliła, że decyzja została podjęta po długim rozpatrywaniu wszystkich opcji i jest ona niestety konieczna z uwagi na panującą obecnie pandemię COVID-19. Jednocześnie trwają prace nad formą BlizzConu, która miałaby odbyć się za pośrednictwem mediów streamingowych. 

"W tym wszystkim chodzi o to, w jaki sposób możemy zachować ducha BlizzConu będąc online, dzięki czemu nie będziemy ograniczeni kwestiami bezpieczeństwa niezbędnych podczas organizacji imprez masowych. Chcielibyśmy zorganizować to jak najszybciej, jednak wkraczamy na nowe, niezbadane przez nas terytoria, gdzie na całe przedsięwzięcie wpływ ma wiele czynników. Każdego roku BlizzCon jest także dużą areną dla ważnych wydarzeń e-sportowych, więc szukamy rozwiązań, które umożliwią organizację ich w całkowicie nowych warunkach." - takimi słowami podsumowała obecną sytuację Smith. 

źródło: polygon