Milion - tyle kopii gry sprzedali producenci gry, studio Draw Distance. Jest to ogromny sukces studia biorąc pod uwagę, że jest to produkcja typu indie. Trzy lata na rynku pokazały, że niebanalny pomysł na grę się sprawdził. Zadanie gracza polega na sprzątaniu miejsca zbrodni, ukrywaniu ofiar oraz dowodów przed dotarciem policji - tak oryginalne podejście do stworzenia gry nie mogło przejść obojętnie na rynku indie. 




„Z satysfakcją informujemy, że nasz autorski projekt – Serial Cleaner, w którym liczą się przede wszystkim fabuła, klimat, dynamiczna akcja i oryginalny styl graficzny, przekroczył milion posiadaczy na wszystkich platformach. To pokazuje, że istnieją alternatywy dla klasycznych metod sprzedaży gry i umiemy z nich korzystać. Będziemy prowadzili podobne działania dla naszych kolejnych tytułów, w tym oczywiście obu gier z serii Vampire: The Masquerade.” - Michał Mielcarek, prezes Draw Distance

Źródło 1